Betalen & Retourneren

BETALEN

Betaalmogelijkheden

Ideal
Gemakkelijk en snel betalen. U betaald via uw eigen bank betaalpagina.

Iban
Voor internationaal gebruik. Iban zorgt ervoor dat transacties tussen banken sneller en beter verloopt.

Mastercard/Visa
Door met creditcard te betalen wordt uw betaling direct verwerkt.

Bitcoin
Ook bij Wijnkistje kunt u met cryptocurrencies betalen.

Bancontact/Belfius
Dit is een betaalmethode die vooral veel door Belgische klanten gebruikt zal worden, het is snel en direct verwerkt.

Sofort
Betaalmethode die geschikt is in 9 Europese landen. Sofort is gebaseerd op een overboeking

Paypal
Bij Paypal kunt u via uw eigen account of met uw creditcard betalen. Dit is geheel gratis.

Terugbetalen

Wanneer u het pakket heeft geretourneerd en het aangekomen is bij ons magazijn, zorgen wij ervoor dat het geld zo snel mogelijk terug op uw rekening staat.

Wanneer u met Ideal heeft betaald dan storten we het geld weer terug op de rekening waar ook mee betaald is. Dit geld ook voor alle ander betaalmogelijkheden.

Heeft u het geld na langere tijd nog niet terug?
Raden we u aan om even de klantenservice te bellen.

Betaling mislukt of geweigerd?

Wordt uw betaling geweigerd?
Kijk dan even na of u een geldig betaalmiddel hebt gekozen en of alles klopt. De juiste gegevens zijn van essentieel belang.

Mislukt?
Is uw betaling nu mislukt of twijfelt u over uw betaling kijk dan even of er geld is afgeschreven. Is dit niet het geval dan is de betaling mislukt. Je bent geen geld kwijt en kunt opnieuw proberen te bestellen.

Wel geld afgeschreven maar geen bevestiging?
Het kan even duren voordat u een bevestiging binnen krijgt, wij vragen dan ook om even te wachten. Heeft u na een langere tijd nog geen bevestiging dan raden we aan even de klantenservice te bellen.

 

Factuur

Een factuur is jouw aankoopbewijs. Wij versturen uw factuur altijd via de mail, nadat u een bestelling heeft betaald. Hier staat in wat u heeft besteld, waar het naar toe moet, waar het vandaan komt en andere primaire gegevens.

Kunt u uw factuur niet vinden, geen zorgen! wij slaan al jouw facturen op en kunnen deze zonder moeite nog een keer opsturen. Neem wel even contact op met onze klantenservice.

Kijk wel eerst even of de factuur niet perrongelijk in uw spam terecht is gekomen

RETOURNEREN

Voorwaarden

Niet tevreden met het product? of is het kapot geleverd? Neem even contact op en bekijk onze retour voorwaarden:

  • De bestelling moet onbeschadigd en ongebruikt zijn.
  • Binnen de 14 dagen bedenk tijd geretourneerd
  • Heeft u het product zelf verkeerd besteld, dan zult u de kosten moeten dragen voor het terugsturen.